کرایه و اجاره اتومبیل رستگاران در زاهدان

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۰-۱۱-۱۷
15213
اطلاعات تماس
آقای رستگاران
05433449600
زاهدان.خیابان پاستور 5.مجتمع حکمت.مغازه چهارم سمت راست

کرایه و اجاره اتومبیل رستگاران در زاهدان

توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۰-۱۱-۱۷
15213

کرایه و اجاره اتومبیل رستگاران در زاهدان

کرایه و اجاره اتومبیل رستگاران در زاهدان

کرایه اتومبیل های پراید دارای سیستم 

برای تشریفات عروس

تردد داخل شهری و بین‌شهری هم می‌تواند به کمک وسایل حمل و نقل عمومی و هم با ماشین شخصی صورت گیرد. اما اجاره ماشین پدیده‌ای تازه است که در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک ایران رایج شده‌ است.

اجاره ماشین مزایای دوجانبه‌ای برای میزبان و مهمان به وجود آورده‌ است. از آنجایی که تردد در شهرهای بزرگ به کمک وسایل حمل و نقل عمومی نیازمند صرف زمان زیادی برای رسیدن به مقصد است و همچنین ترافیک خود عامل مهمی در اتلاف وقت است، ماشین شخصی در بسیاری موارد می‌تواند راهگشای مناسبی باشد. از طرفی اجاره خودرو باعث می‌شود تا نگرانی بابت هزینه‌های تعمیر و نگهداری، پرداخت بیمه و دیگر هزینه‌های جانبی وجود نداشته باشد.

شما به عنوان مهمان می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای بابت خریداری خودرو، از چند ساعت تا چند روز، برای انجام کارهای روزمره، برگزاری مراسم‌های خاص، گشت درون شهری یا سفر بدون دغدغه از زمان خود لذت ببرید. اجاره ماشین این امتیاز را به شما می‌دهد تا با توجه به بودجه معین‌شده، ماشین مورد نظر خود را برای مدت معین در اختیار داشته باشید.

 

کلمات کلیدی :

کرایه و اجاره اتومبیل رستگاران در زاهدان آدرس کرایه و اجاره اتومبیل رستگاران در زاهدان شماره تماس کرایه و اجاره اتومبیل رستگاران در زاهدان
تماس     05433449600
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی